een strategie om in vijf stappen een doorbraak te forceren
Serie: Business bibliotheek
Ury, William | Paperback / softback | 29-01-2013 | 9789047003601
In ‘Onderhandelen met lastige mensen' biedt William Ury een strategie om in vijf stappen een doorbraak te forceren. Ie...
100+ ideeën, tips, voorbeelden en anekdotes
Geer, Peter van der | Paperback / softback | 18-01-2013 | 9789052619897
Hoe maak je van passieve medewerkers weer spraakmakende veranderaars? Hoe zorg je voor interactie in een bomvolle zaal? Hoe v...
relaties rekenschap en raakvlakken
Vorstman, H. R. | Paperback / softback | 18-01-2013 | 9789013097092
Auteur Vorstman, de bedenker van het primaire proces, benoemt in dit boek op simpele maar indringende wijze organisatorische ...
voor effectieve teams en organisaties
Koole, Wibo | Paperback / softback | 16-01-2013 | 9789047005575
In Mindful leiderschap laat Wibo Koole zien wat mindfulness precies is, en hoe je het kunt toepassen in je eigen organisatie....
en hoe benut u dat het beste?
Kummerow, Jean | Paperback / softback | 03-01-2013 | 9789058710840
...
12 technieken voor veranderen zonder weerstand
Oostra, Marck | Paperback / softback | 22-12-2012 | 9789024401925
Om verandertrajecten in organisaties succesvol te laten verlopen, worden steeds vaker theaterinterventies ingezet. Veranderin...
relaties raakvlakken en rekenschap
Vorstman, H. R. | Paperback / softback | 15-12-2012 | 9789013097139
Auteur Vorstman, de bedenker van het primaire proces, benoemt in dit boek op simpele maar indringende wijze organisatorische ...
Cliteur, John | Hardback | 07-12-2012 | 9789081920308
Er zijn veel boeken over de werking van het brein en er zijn minstens zoveel boeken over technieken en modellen die je helpen...
tools voor persoonlijke ontwikkeling zakelijke groei en een solide financieel fundament
Reehorst, Wouter ter | Paperback / softback | 01-12-2012 | 9789024401994
Dit boek helpt zzp'ers om professioneel te ondernemen en daar een financieel fundament onder te plaatsen. op die manier zijn ...
grote winstgevendheid door sturing op de waarde van en voor de klant
Thomassen, J. P. R. | Hardback | 01-12-2012 | 9789013007534 |
Levertijd 5 dagen
Over klanttevredenheid is inmiddels zoveel geschreven dat we inmiddels wel zouden moeten weten hoe we onderzoeken uitvoeren e...
hoe je makkelijker samenwerkt, communiceert en innoveert
Minnee, Sandra | Paperback / softback | 28-11-2012 | 9789024401840
Iedereen heeft zijn eigen BreinStijl: een denk-actiestijl die is gebaseerd op dominante neurologische paden in het brein. Wi...
toegankelijke modellen en praktische inzichten
Serie: INK-managementmodel
Stoker, J. I. | Paperback / softback | 15-11-2012 | 9789013004175
...
Kruyzen, Hans | Paperback / softback | 15-11-2012 | 9789000319954
Voor iedereen die wie wel eens te horen krijgt: 'Zet dat maar even op papier', 'Wil jij dat plan schrijven' of 'Zou jij die p...
hoe je ervoor zorgt dat je integer blijft
Serie: Business bibliotheek
Lencioni, Patrick | Paperback / softback | 07-11-2012 | 9789047001959
Een onderneming leiden is eigenlijk heel simpel, als je tenminste niet in een van de vijf valkuilen voor managers trapt. In d...
het handboek voor snelgroeiende bedrijven
Harnish, Verne | Paperback / softback | 07-11-2012 | 9789047000785
Verne Harnish is expert op het gebied van strategische groei. Uitgangspunt voor dit handboek zijn drie basisprincipes voor su...
hoe word ik de beste verkoper
Burger, Monique | Paperback / softback | 01-11-2012 | 9789000306688
In een tijd van recessie en teleurstellende verkoopcijfers wist Monique Burger haar nieuwe boekhandel succesvol te maken en d...
enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 24-10-2012 | 9789013110159
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organ...
scherpe blik op werk en leven
Tiggelaar, Ben | Paperback / softback | 23-10-2012 | 9789000319732
De beste columns van Ben Tiggelaar uit Intermediair en De Zaak gebundeld'Ben Tiggelaar is grappig, onderhoudend en confronter...