Thomassen, Jean-Pierre
Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed
Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 03-09-2024 | 9789024465699
Meer dan de helft van alle CX initiatieven faalt. Tijd voor een solide en praktische aanpak om werkelijk vanuit klantbeleving...
Maximale waarde creëren voor klanten en aandeelhouders
Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 29-11-2022 | 9789024451739
Het Handboek Strategische B2B-Marketing is door het Platform Innovatie in Marketing (PIM) uitgeroepen tot de winnaar in de ca...
De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving
Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 30-08-2021 | 9789024443932
Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen? Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, ga...
Omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts
Thomassen, Jean-Pierre | Hardback | 28-06-2019 | 9789462763425
Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden...
werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model
Thomassen, Jean-Pierre | Hardback | 19-02-2016 | 9789462760998
'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Lit...
hoe je klanten verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt
Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 01-05-2014 | 9789462760004
Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een...
enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 24-10-2012 | 9789013110159
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organ...
de patient centraal in een langdrempelige en effectieve klachtbehandeling van ziekenhuizen
Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 17-06-2011 | 9789013091595
Een klacht is een kans. Een kans om van een ontevreden patiënt weer een tevreden patiënt te maken, een kans om een ...