Thomassen, Jean-Pierre

 29,95

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 03-09-2024 | 9789024465699

Meer dan de helft van alle CX initiatieven faalt. Tijd voor een solide en praktische aanpak om werkelijk vanuit klantbeleving...

 42,50

Maximale waarde creëren voor klanten en aandeelhouders

Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 29-11-2022 | 9789024451739

Het Handboek Strategische B2B-Marketing is door het Platform Innovatie in Marketing (PIM) uitgeroepen tot de winnaar in de ca...

 28,25

De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 30-08-2021 | 9789024443932

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen? Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, ga...

 49,95

Omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts

Thomassen, Jean-Pierre | Hardback | 28-06-2019 | 9789462763425

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden...

 52,95

werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

Thomassen, Jean-Pierre | Hardback | 19-02-2016 | 9789462760998

'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Lit...

 27,75

hoe je klanten verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt

Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 01-05-2014 | 9789462760004

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een...

 49,95

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 24-10-2012 | 9789013110159

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organ...

 55,75

de patient centraal in een langdrempelige en effectieve klachtbehandeling van ziekenhuizen

Thomassen, Jean-Pierre | Paperback / softback | 17-06-2011 | 9789013091595

Een klacht is een kans. Een kans om van een ontevreden patiënt weer een tevreden patiënt te maken, een kans om een ...