Communicatie memo

 32,50

Waardenburg, Marten | Paperback / softback | 23-02-2013 | 9789491560330

PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDELNederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en weds...

 32,95

internal branding in de praktijk

Barendse-Schijvens, Saskia | Paperback / softback | 18-12-2012 | 9789491560279

Van MedeWerkers naar MedeMerkersKlanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hunervaringen.Een bedrijf dat zegt...

 32,50

Waardenburg, Marten | Paperback / softback | 11-04-2012 | 9789013077285

OmschrijvingAls twee of meer organisaties besluiten om te fuseren, breken er voor communicatiemensen drukke tijden aan. De fu...

 32,50

opzet en uitvoering in 8 stappen

Waardenburg, M. | Paperback / softback | 16-02-2012 | 9789026730108

Het communicatieplan:Opzet en uitvoering in 8 stappenCommunicatie is een van de belangrijkste managementinstrumentenom de doe...

 32,95

het organiseren van perscontacten

Waardenburg, M. | Paperback / softback | 31-01-2012 | 9789014070117

Praktisch persbeleid:Het organiseren van perscontactenContacten met de pers zijn in iedere onderneming van wezenlijkbelang. H...

 32,50

Mulder, M. | Paperback / softback | 27-10-2011 | 9789014090078

Kort en goed rapporterenEen mooie website gemaakt? Maar kunnen de gebruikers er óók goedmee overweg? Vinden zij...

 32,50

regie van de publieke opinie

Schoonman, E. | Paperback / softback | 11-10-2008 | 9789013021363

Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie...