Communicatie memo
Serie: Communicatie memo
Waardenburg, Marten | Paperback / softback | 23-02-2013 | 9789491560330
PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDELNederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en weds...
Serie: Communicatie memo
Waardenburg, Marten | Paperback / softback | 11-04-2012 | 9789013077285
OmschrijvingAls twee of meer organisaties besluiten om te fuseren, breken er voor communicatiemensen drukke tijden aan. De fu...
opzet en uitvoering in 8 stappen
Serie: Communicatie memo
Waardenburg, M. | Paperback / softback | 16-02-2012 | 9789026730108
Het communicatieplan:Opzet en uitvoering in 8 stappenCommunicatie is een van de belangrijkste managementinstrumentenom de doe...
het organiseren van perscontacten
Serie: Communicatie memo
Waardenburg, M. | Paperback / softback | 31-01-2012 | 9789014070117
Praktisch persbeleid:Het organiseren van perscontactenContacten met de pers zijn in iedere onderneming van wezenlijkbelang. H...
Serie: Communicatie memo
Mulder, M. | Paperback / softback | 27-10-2011 | 9789014090078
Kort en goed rapporterenEen mooie website gemaakt? Maar kunnen de gebruikers er óók goedmee overweg? Vinden zij...
regie van de publieke opinie
Serie: Communicatie memo
Schoonman, E. | Paperback / softback | 11-10-2008 | 9789013021363
Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie...