Reclame

 35,00

Handboek voor marketingprofessionals

Paperback / softback | 17-12-2024 | 9789078972242

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studen...

 20,99

Hoe kom je eraan?

Burgers, Jos | Hardback | 14-11-2024 | 9789089657183

Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de ...

 22,99

Hoe we verslaafd worden gemaakt aan online bestellen

Schinkels, Chantal | Paperback / softback | 02-06-2023 | 9789047016632

Online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten, die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te ...

 20,00

Waarom de beste reclame gratis is

Wijman, Erwin | Paperback / softback | 10-05-2023 | 9789461265531

Probeer klanten niet om te praten, maar ga mét ze praten.Vergeet dure advertenties, commercials en huizenhoge billboar...

 35,00

Handboek voor marketingprofessionals

Redactie, Marketingfacts | Paperback / softback | 08-05-2023 | 9789078972167

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2023-2024 is een boek over de creatie, communicatie, levering en uitwisseling van waarde. Ee...

 152,00

Dawes | Hardback | 25-02-2023 | 9781529760125 |
Levertijd 5 dagen

This new book guides you concisely through the marketing planning process from start to finish, drawing on examples from larg...

 153,00

Hanlon | Hardback | 25-02-2023 | 9781529743791 |
Levertijd 5 dagen

This Handbook strives to advance the study and understanding of this domain and provides a digital marketing journey that flo...

 153,00

Hanlon | Hardback | 25-02-2023 | 9781529743784 |
Levertijd 5 dagen

This Handbook explores the foundations and methodologies in analysing the important aspects of social media for organisations...

 196,00

de Mooij | Hardback | 25-02-2023 | 9781529732498 |
Levertijd 5 dagen

Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering glo...

 200,00

Spiller | Hardback | 25-02-2023 | 9781529708189 |
Levertijd 5 dagen

In this latest edition of her classic text, Lisa Spiller takes an insightful, in-depth look at contemporary marketing concept...

 75,00

Benzo | Paperback / softback | 20-01-2023 | 9781446294369 |
Levertijd 5 dagen

Outlines the key principles and skills involved at each step of the marketing research process, providing readers with target...

 231,00

Benzo | Hardback | 20-01-2023 | 9781446294352 |
Levertijd 5 dagen

Outlines the key principles and skills involved at each step of the marketing research process, providing readers with target...

 131,00

McQuarrie | Paperback / softback | 18-01-2023 | 9781452291581 |
Levertijd 5 dagen

An ideal resource for busy managers and professionals seeking to build and expand their marketing research skills....

 97,00

Kaden | Paperback / softback | 18-01-2023 | 9781412991315 |
Levertijd 5 dagen

Designed for advanced business students, marketing research academics, practitioners and consultants this text provides guida...

 27,50

voor copywriters

Ishak, Roy | Paperback / softback | 14-09-2022 | 9789083149905

In dit langverwachte boek onthult '8-figure' copywriter Roy Ishak hoe je een originele en onderscheidende schrijfstijl ontwi...

 49,95

Selhorst, Theo | Hardback | 09-12-2020 | 9789464064087

De Kunst van de Boodschap Een kijkje in de geschiedenis van het Nederlandse emaillen reclamebord Dit boek bevat de grootste ...

 22,95

Moderne mediaplanning

Zijl, Renée van | Paperback / softback | 09-09-2020 | 9789492272133

Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt'....

 12,95

Meest complete en praktische boek over online marketing

Petersen, Patrick | Hardback | 07-08-2020 | 9789082298123

Het zeer praktische studie- en managementboek is een harde softcover die in zijn zevende herziene editie totaal vernieuwd en ...

 29,95

Hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt

Wijman, Erwin | Hardback | 18-04-2019 | 9789461263315

Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aan...