Media en computercommunicatie
Geld Verdienen met Je Eigen Kanaal
B. V. , Andries | Paperback / softback | 15-01-2025 | 9789465190037
...
En 99 andere belangrijke technlogische vragen van deze tijd
Vorst, Rens van der | Paperback / softback | 20-12-2024 | 9789047013891
Rens van der Vorst geeft in ‘Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem' antwoord op belangrijke technologisc...
Ontdek hoe het echt zit met kunstmatige intelligentie
Mirck, Aaron | Paperback / softback | 30-05-2024 | 9789090380995
De een zegt dat AI het einde van de mensheid betekent, de ander zegt dat je straks niet meer zonder kan. Maar hoe zit het nou...
11 principles on how you can make the Web a better place
Wieni | Hardback | 28-12-2023 | 9789460583599
Belgium-based agency Wieni delivers digital products that people actually need, use and love. In doing so, Wieni honours one ...
IN HERDRUK, VERWACHTE LEVERDATUM: 03-01-2025
how Algorithms Flattened Culture
Chayka, Kyle | Paperback / softback | 03-01-2025 | 9781788706988
A MOST ANTICIPATED BOOK ? From New Yorker staff writer and author of The Longing for Less Kyle Chayka comes a timely history ...
the Rich, Only for | Hardback | 15-11-2023 | 9789403716657 |
Levertijd 5 dagen
Navigating the world of dating is challenging, but for the wealthy, the stakes are uniquely high. This guide delves deep into...
Slimme sabotages om je te onttrekken aan de greep van het algoritme
Vorst, Rens van der | Paperback / softback | 07-11-2023 | 9789047018032
In ‘Digitale gremlins' werpt Rens van der Vorst een kritische blik op de invloed van digitale technologie op ons leven....
GEEN VOORRAAD MEER, TIJDELIJK NIET LEVERBAAR
Jouw gids voor een veilige digitale wereld
Van Roy, Olivier | Paperback / softback | tijdelijk niet leverbaar | 9789464672718
In een tijd waarin we voortdurend verbonden zijn met het internet en sociale media is mediawijsheid een essentiële vaard...
meer dan 100 concrete voorbeelden, handige tips en inspirerende getuigenissen
D'hanens, Kristof | Paperback / softback | 04-09-2023 | 9782509043009
...
Hoe we verslaafd worden gemaakt aan online bestellen
Schinkels, Chantal | Paperback / softback | 02-06-2023 | 9789047016632
Online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten, die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te ...
Hoye | Hardback | 18-01-2023 | 9781473902435 |
Levertijd 5 dagen
Edited by two of the most respected figures in the field, the handbook includes contributions from leading sport management a...
Trek meer klanten en omzet aan op je persoonlijke profiel en de bedrijfspagina
Keijzer, Corinne | Paperback / softback | 13-01-2023 | 9789083096865
400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts Trek meer klanten en omzet aan op je persoonlijke profiel en de bedrijfspagina...
Reclaiming the Internet
Serie: Making Public
Lovink, Geert | Paperback / softback | 28-04-2022 | 9789493246089
Geert Lovink is een Nederlandse mediatheoreticus, internetcriticus en auteur van Uncanny Networks (2002), Dark Fiber (2002), ...
De complete handleiding voor impactvolle Instagram marketing
Keijzer, Rik | Paperback / softback | 03-06-2021 | 9789083096841
Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is nie...
Serie: Voor Dummies
Withee, Rosemarie | Paperback / softback | 17-11-2020 | 9789045357379
Microsoft Teams ondersteunt dagelijks miljoenen mensen om op afstand samen te kunnen werken. Microsoft Teams creëert een...
Eigenzinnige programmeurs en het raakvlak met de eigenaardigheden van echte eindgebruikers.
Dol, Antoni | Paperback / softback | 14-08-2020 | 9789083044002 |
Levertijd 5 dagen
Eigenzinnige programmeurs en het raakvlak met de eigenaardigheden van echte eindgebruikers. PUI is een variant op GUI. Een ...
Meest complete en praktische boek over online marketing
Serie: handboek online marketing
Petersen, Patrick | Hardback | 07-08-2020 | 9789082298123
Het zeer praktische studie- en managementboek is een harde softcover die in zijn zevende herziene editie totaal vernieuwd en ...
Influencer Marketing voor professionals
Feoktistova, Mascha | Hardback | 07-11-2019 | 9789461562555
Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM ...
Mediawijsheid in tijden van fake news
Maeyer, Jan De | Paperback / softback | 24-10-2019 | 9789463797412
Misleidende informatie is er altijd al geweest. Toch was de tsunami aan nieuws voor jou en je leerlingen nog nooit zo groot a...
content beschermen en gebruiken zonder risico; de (on)geschreven regels
Meindersma, Charlotte | Paperback / softback | 15-08-2019 | 9789082329650
Het internet bestaat niet zonder content. Bijna iedere dag publiceren, delen en gebruiken we teksten, foto's en ander materia...