spelenderwijs werken aan je businessmodel
Koek, Marian | Paperback / softback | 10-03-2017 | 9789492383501
Wil je betere resultaten en meer plezier & voldoening in je onderneming? Heb je behoefte aan een strategie en een helder stap...
ontdek de leider in jezelf
Quinn, Robert E. | Paperback / softback | 08-03-2017 | 9789024404513
Krachtige veranderaars Diepgaande verandering is een praktisch boek voor iedereen die leiding wil geven; iedereen die mensen ...
een praktische gids voor strategische en culturele veranderingen in organisaties
Boonstra, Jaap | Paperback / softback | 04-03-2017 | 9789023252337
"Dit boek biedt voorbeelden, inzichten en inspiraties om succesvol te werken aan strategische en culturele veranderingen in o...
a framework for business information management
Johnson, Brian | Paperback / softback | 04-03-2017 | 9789401800396
This book describes the framework of the next generation of Business Information Services Library, BiSL®. BiSL Next is a ...
Serie: Best practice sharing
Inspiring People | Paperback / softback | 03-03-2017 | 9789463427760
Discover how leaders of international corporates are working on creating more collaborative and innovative corporate cultures...
manage je energie, niet je tijd: Het geheim van high performance
Loehr, Jim | Paperback / softback | 01-03-2017 | 9789492493057
De meeste mensen zijn meer bezig met het managen van hun tijd dan met het managen van hun energie. Maar wat heb je aan een uu...
leidinggeven zonder manager te worden
Haak, Pieter van der | Paperback / softback | 25-02-2017 | 9789047007814
Veel professionals die manager zijn geworden, vinden het leiding geven maar een hoop gedoe. De vraag is dan ook: hoe kun je d...
winnen in Brussel
Labovic, Milos | Paperback / softback | 24-02-2017 | 9789462761339
Voor- en tegenstanders van de Europese Unie zijn het erover eens. Brussel is tegenwoordig dé plek waar de belangrijkst...
doelgericht bijsturen in lastige gesprekken met klanten
Serie: Marketing essenties voor professionals
Berge, Adrie van den | Paperback / softback | 17-02-2017 | 9789024407859
In hun dagelijks contact met klanten lopen professionals regelmatig aan tegen lastige gesprekken. Gesprekken die met de beste...
over ontspoorde leiders en slechte managers
Schrijvers, Joep | Hardback | 16-02-2017 | 9789463190381
Fraude, corruptie, machtsmisbruik en gesjoemel komen in de samenleving meer voor dan ons lief is. In zijn boek 'Hoe word ik e...
durf jij de vaste structuur los te laten en anders te gaan werken? Het kan eenvoudig!
Droste, Allard | Paperback / softback | 15-02-2017 | 9789024406876
Is jouw werkomgeving weinig inspirerend? Viert bureaucratie hoogtij? Is vergaderen van alledag en worden beslissingen maar mo...
de 9 stappen om in beweging te komen
Koedijk, Erik Jan | Paperback / softback | 10-02-2017 | 9789492221582
Niemand kan exact voorspellen hoe we over 20 jaar werken en leven, maar één ding is zeker: onze wereld ver...
ontdek wat klanten echt willen
Burgers, Jos | Hardback | 08-02-2017 | 9789089651150
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten éc...
Steerneman, Pim | Paperback / softback | 07-02-2017 | 9789085750628
Dit boek wil inspireren én prikkelen om in onze steeds sneller veranderende wereld - en dus ook een veranderende werko...
over de ondersteunende rol van de adviseur en de samenwerking tussen adviseur en client
Schein, E. H. | Paperback / softback | 03-02-2017 | 9789052615318
Dit boek gaat over de processen die zich afspelen wanneer de ene persoon probeert de andere te helpen. Of het nu gaat om een ...
top performance organisaties hebben een unieke en sterke cultuur
Hoenen, Math | Paperback / softback | 02-02-2017 | 9789463427050
Organisatiecultuur bepaalt het resultaat! Tenminste als we ons realiseren dat vijf verklarende variabelen, namelijk klantori&...
Creëer de verandering die je wilt door je manier van denken te veranderen
Gray, Dave | Paperback / softback | 28-01-2017 | 9789462761391
Het maakt niet uit wie je bent of wat je situatie is, verandering is altijd mogelijk. En als er een situatie is die je wilt v...
ervaringen van een interimmanager
Sonnema, Siebe A. | Paperback / softback | 25-01-2017 | 9789089549273
Over mislukkingen en de uitdaging daar toch iets van te maken Managementlessen geput uit dertig jaar interim-managementervar...
Pampus, B. van | Paperback / softback | 21-01-2017 | 9789047301073
Kwaliteitsmanagement is het doorlopend verbeteren van interne processen. Regelmatig moet worden getoetst of het systeem nog d...
leidinggeven aan het nieuwe samenwerken
Schoor, Jaco van der | Paperback / softback | 21-01-2017 | 9789024404551
De druk op teams neemt steeds verder toe. Ze moeten steeds meer met steeds minder presteren. Er is steeds minder tijd voor te...