26,95

praktijkgids voor het managen van fusies

Iperen, Theo van | Hardback | 15-10-2009 | 9789081091480

Het bedrijfsleven en de not-for-profit sector zijn weinig succesvol in het managen van fusies. Veel tijd en geld gaan verlore...

 39,95

Wit, Dirk de | Paperback / softback | 01-10-2009 | 9789059722903

Business Process Management is een vorm van organiseren door middel van gericht sturen op processen. Veel managers vragen zic...

 52,50

over leidinggeven en organisateren in complexiteit

Teisman, G. R. | Paperback / softback | 22-09-2009 | 9789052614045

...

 49,95

praktische handleiding voor het management

Santbergen, K. | Paperback / softback | 21-09-2009 | 9789052614663

Geen enkele OR is hetzelfde: iedere OR heeft zijn eigen ambities en bekwaamheden.Bovendien kan een OR veranderen, bijvoorbeel...

 31,99

over het ontwikkelen van interactieve trainingen en presentaties

Stolovitch, H. D. | Paperback / softback | 29-08-2009 | 9789089650306

Een aansprekende en interactieve training of les geven, dat is wat trainers, docenten en professoren graag willen. Een publie...

 90,95

Asselman, F. | Paperback / softback | 18-07-2009 | 9789031342167

Het ziekenhuis heeft door de invoering van de gereguleerde marktwerking steeds meer de rol van ondernemer gekregen. Bij deze ...

 27,20

voor effectieve ondersteuning van projecten en portfolios

Donselaar, J. W. | Paperback / softback | 17-07-2009 | 9789087531348

- Deze management guide geeft een overzicht van de belangrijkste internationale ontwikkelingen over dit onderwerp en kan dien...

 49,00

een framework voor applicatiemanagement

Pols, Remko van der | Paperback / softback | 09-06-2009 | 9789087533120

Note: This book is available in several languages: Dutch, English.ASL, Application Services Library, is als public domain-sta...

 17,50

excellent ondernemen met NLP en het Enneagram

Leij, Joost van der | Paperback / softback | 23-05-2009 | 9789460510083

Joost van der Leij heeft het boek over ondernemen geschreven dat hij had willen hebben toen hij aan zijn eerste (en tweede) o...

 27,20

management guide 7 valkuilen 100 tips

Molen, M. van der | Paperback / softback | 08-04-2009 | 9789087533052

Kwaliteit is een omstreden begrip. Sommigen denken bij kwaliteit aan normen, kwaliteitssystemen, certificering, borging, voor...

 20,99

ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?

Burgers, Jos | Hardback | 03-04-2009 | 9789089650191

Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewer...

 17,00

VERWACHT, VERWACHTE LEVERDATUM: 12-03-2009

Kweekel, W. | Hardback | 12-03-2009 | 9789088500046

Er is op het ogenblik heel veel belangstelling voor resultaatgericht werken en als je managers vraagt waarom dat zo is, noeme...

 33,00

over bestuurderes en corporate governance

Cools, K. | Paperback / softback | 28-02-2009

"Corporate governance gaat over macht. Macht is noodzakelijk en productief, maar macht moet ook worden gecontroleerd. Al bij ...

 29,99

Kaplan, Robert | Paperback / softback | 27-02-2009 | 9789047001249

Succesvolle bedrijven en organisaties hebben vaak overal een systeem voor, omdat systematische processen de risico's beperken...

 49,00

inrichting van de vraag en vraagorganisatie

Pols, Remko van der | Paperback / softback | 19-02-2009 | 9789087534059

Dit boek heeft als doelstelling handvatten te geven voor de inrichting en uitvoering van business informatiemanagement. Het m...

 19,95

van afspraak tot klant

Delobelle, Geert | Paperback / softback | 13-02-2009 | 9789077432266

...

 56,95

invulling geven aan eisen en richtlijnen

Gerritsen, Rob | Hardback | 12-02-2009 | 9789013060010

...