praktijkgids voor het managen van fusies
Iperen, Theo van | Hardback | 15-10-2009 | 9789081091480
Het bedrijfsleven en de not-for-profit sector zijn weinig succesvol in het managen van fusies. Veel tijd en geld gaan verlore...
Wit, Dirk de | Paperback / softback | 01-10-2009 | 9789059722903
Business Process Management is een vorm van organiseren door middel van gericht sturen op processen. Veel managers vragen zic...
over leidinggeven en organisateren in complexiteit
Serie: Bedrijfskundige signalementen
Teisman, G. R. | Paperback / softback | 22-09-2009 | 9789052614045
...
praktische handleiding voor het management
Santbergen, K. | Paperback / softback | 21-09-2009 | 9789052614663
Geen enkele OR is hetzelfde: iedere OR heeft zijn eigen ambities en bekwaamheden.Bovendien kan een OR veranderen, bijvoorbeel...
over het ontwikkelen van interactieve trainingen en presentaties
Stolovitch, H. D. | Paperback / softback | 29-08-2009 | 9789089650306
Een aansprekende en interactieve training of les geven, dat is wat trainers, docenten en professoren graag willen. Een publie...
Asselman, F. | Paperback / softback | 18-07-2009 | 9789031342167
Het ziekenhuis heeft door de invoering van de gereguleerde marktwerking steeds meer de rol van ondernemer gekregen. Bij deze ...
voor effectieve ondersteuning van projecten en portfolios
Serie: Best practice
Donselaar, J. W. | Paperback / softback | 17-07-2009 | 9789087531348
- Deze management guide geeft een overzicht van de belangrijkste internationale ontwikkelingen over dit onderwerp en kan dien...
een framework voor applicatiemanagement
Serie: Project management
Pols, Remko van der | Paperback / softback | 09-06-2009 | 9789087533120
Note: This book is available in several languages: Dutch, English.ASL, Application Services Library, is als public domain-sta...
excellent ondernemen met NLP en het Enneagram
Leij, Joost van der | Paperback / softback | 23-05-2009 | 9789460510083
Joost van der Leij heeft het boek over ondernemen geschreven dat hij had willen hebben toen hij aan zijn eerste (en tweede) o...
management guide 7 valkuilen 100 tips
Molen, M. van der | Paperback / softback | 08-04-2009 | 9789087533052
Kwaliteit is een omstreden begrip. Sommigen denken bij kwaliteit aan normen, kwaliteitssystemen, certificering, borging, voor...
ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
Burgers, Jos | Hardback | 03-04-2009 | 9789089650191
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewer...
VERWACHT, VERWACHTE LEVERDATUM: 12-03-2009
Kweekel, W. | Hardback | 12-03-2009 | 9789088500046
Er is op het ogenblik heel veel belangstelling voor resultaatgericht werken en als je managers vraagt waarom dat zo is, noeme...
over bestuurderes en corporate governance
Cools, K. | Paperback / softback | 28-02-2009
"Corporate governance gaat over macht. Macht is noodzakelijk en productief, maar macht moet ook worden gecontroleerd. Al bij ...
Kaplan, Robert | Paperback / softback | 27-02-2009 | 9789047001249
Succesvolle bedrijven en organisaties hebben vaak overal een systeem voor, omdat systematische processen de risico's beperken...
inrichting van de vraag en vraagorganisatie
Serie: Best practice
Pols, Remko van der | Paperback / softback | 19-02-2009 | 9789087534059
Dit boek heeft als doelstelling handvatten te geven voor de inrichting en uitvoering van business informatiemanagement. Het m...
van afspraak tot klant
Delobelle, Geert | Paperback / softback | 13-02-2009 | 9789077432266
...
invulling geven aan eisen en richtlijnen
Gerritsen, Rob | Hardback | 12-02-2009 | 9789013060010
...