Colignatus, Thomas

 11,95

Een voorbeeld van de aardige getallen

Colignatus, Thomas | Paperback / softback | 25-11-2022 | 9789463672573

Kinderen leren een taal via horen en spreken. Gesproken taal vormt hun denken en onthouden. Pas later leren ze lezen en schri...

 21,95

Colignatus, Thomas | Paperback / softback | 01-11-2022 | 9789403602752

Forum Theory suggests that Science and Learning are served by a National Assembly. Researchers can vote annually, while a Nat...

 17,95

Mathematics in primary education

Colignatus, Thomas | Paperback / softback | 09-08-2022 | 9789463672757

Mathematics education is a mess. In primary education the development in arithmetic, geometry and other math topics is greatl...

 18,46

Advies aan de Staatscommissie parlementair stelsel (met voorzitter Johan Remkes). Politicologie over kiesstelsels blijkt een pseudo-wetenschap

Colignatus, Thomas | Paperback / softback | 13-11-2018 | 9789463672559

De Staatscommissie parlementair stelsel (met voorzitter Johan Remkes) geeft eind 2018 advies aan de Tweede Kamer. Er bestaat ...

 15,37

Colignatus, Thomas | Paperback / softback | 19-10-2012 | 9789461933775

Wiskunde kunnen we toepassen op van alles, zoals ruimte, getallen, fysica, biologie ... Dit boek past wiskunde toe op het ver...

 15,37

verzamelde columns op frontaal naakt, Joop.nl en beter onderwijs Nederland

Colignatus, Thomas | Paperback / softback | 29-06-2012 | 9789461933072

Alle Nederlanders opsluiten in isoleercellen en dan maar laten kletsen: geeft dat vrijheid van meningsuiting? Het geeft veel ...

 20,51

wat een kiezer moet weten van democratie, economie en centraal planbureau

Colignatus, Thomas | Paperback / softback | 24-05-2012 | 9789461932723

Democratie & Staathuishoudkunde biedt een uitweg uit de crisis. De Nederlandse Staat steunt voor het huishoudboekje op het ...

 18,46

advies tot hervorming in het onderwijs in wiskunde en rekenen

Colignatus, Thomas | Paperback / softback | 10-05-2012 | 9789461932525

Er is een groot probleem in het onderwijs in wiskunde en rekenen. Wiskundigen hebben niet de empirische instelling die voor o...