Peters, Frank
Lessen voor het bouwen en beschermen van je persoonlijke reputatie
Peters, Frank | Paperback / softback | 29-10-2024 | 9789024466160
Maak je goede reputatie bestand tegen turbulentie. Commissarissen en toezichthouders lopen steeds meer persoonlijk risico b...
Peters, Frank | Paperback / softback | 05-04-2024 | 9789083412405
Rik Wolters, amateur-genealoog, stuit in het archief op de naam Marie de la Motte. In 1666 haalt zij Willem Bolnes, de zwage...
Door stakeholder engagement naar langetermijnwaardecreatie
Peters, Frank | Paperback / softback | 25-11-2022 | 9789024450732
Bedrijven en organisaties zullen hun aandacht moeten verleggen van alleen winst voor de aandeelhouders naar waarde voor alle ...
Lessen uit de ethiek en filosofie voor integer leiderschap
Peters, Frank | Paperback / softback | 24-03-2021 | 9789024438327
De maatschappij oefent extreme druk uit op organisaties. Zij is jury, rechter en beul in één. De bonusdiscussie...
46 lessen voor het bouwen en beschermen van jouw reputatie
Peters, Frank | Paperback / softback | 27-01-2020 | 9789492939302
Iedere persoon, bedrijf of organisatie heeft een reputatie, of je daar nu bewust van bent of niet. Reputatie is wat er over j...
46 praktijklessen voor het managen van de reputatie in crisistijd
Peters, Frank | Paperback / softback | 28-11-2018 | 9789492939173
Iedereen krijgt zakelijk of privé wel eens te maken met een crisissituatie. En dan telt eigenlijk niet meer wat je de ...
46 praktijklessen voor perswoordvoering
Peters, Frank | Paperback / softback | 06-07-2017 | 9789492221766
Iedereen krijgt wel eens te maken met de media. Of je nu manager bent bij een bedrijf of specialist in een ziekenhuis. Maar w...
reputatielessen voor directeuren en commissarissen
Peters, Frank | Paperback / softback | 21-06-2016 | 9789492221353
Bestuurders en toezichthouders van organisaties worden steeds kritischer door hun omgeving gevolgd. Klanten, politici, media ...
het managen van reputaties in een veranderende samenleving
Peters, Frank | Paperback / softback | 29-11-2014 | 9789462201286
Reputatiemanagement en crisiscommunicatie zijn cruciaal in een tijd waarin thema's als vertrouwen, ethiek en transparantie ce...