GEEN VOORRAAD MEER, TIJDELIJK NIET LEVERBAAR
Mulders, Marijn | Paperback / softback | tijdelijk niet leverbaar | 9789001783167
...
in zes stappen naar een doeltreffende tekst
Boswinkel, M. | Paperback / softback | 29-07-2010 | 9789052618050
Een tekst waarvan in één oogopslag duidelijk is waar hij over gaat. Een tekst die prikkelt om door te lezen. Di...
met NLP en het Enneagram leidinggeven bij verandering
Poutre, Michel La | Paperback / softback | 09-07-2010 | 9789460510045
De wereld van veranderaars zoekt naar effectievere methodes. Dit boek biedt soelaas: het komt met een verrassende aanpak. Hie...
een heldere gids voor boeiende PowerPoint-presentaties
Cornelis, L. | Paperback / softback | 14-06-2010 | 9789052615592
...
Kool, W. H. | Paperback / softback | 14-06-2010 | 9789052614496
Een bedrijfsovername is een intensief proces, waarmee een ondernemer vaakmaar een keer in zijn leven te maken krijgt. De vele...
verbeter je prestaties op het werk
Buzan, Tony | Paperback / softback | 12-06-2010 | 9789043019927
Moet je een probleem oplossen, een bedrijfsplan opstellen of een team formeren? Zoek je naar nieuwe manieren om uw werk te do...
Lindermann, I. | Paperback / softback | 26-05-2010 | 9789052617985
Managementtechnieken en communicatiemodellen- het lijkt alsof organisaties erop draaien. Maar wat ze echt nodig hebben om te ...
Serie: TaalAnker hoe formuleer ik het?
Lalkhan, Nadia | Paperback / softback | 01-04-2010 | 9789013066319
...
ontdek de regels van het spel en verbeter je machtspositie
Houtem, George van | Paperback / softback | 31-03-2010 | 9789077881521
Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen, de geschreven regels en de ongeschreven regels. Want h...
betere prestaties door mensgericht management
Maister, D. H. | Paperback / softback | 23-03-2010 | 9789052615851
In het vandaag de dag zeer competitieve domein van de professionele dienst-verleners is de zoektocht naar individueel sterren...
het veelzijdige krachtenveld van de middenmanager
Mars, Annemarie | Paperback / softback | 23-03-2010
"Middenmanagers onderhouden relaties met meerdere mensen boven, onder en naast hen. Ze willen goed voor hun medewerkers zorge...
sturen op resultaat
Macke, Jeroen | Paperback / softback | 23-02-2010 | 9789049104566
Als manager wil je je bedrijf of afdeling zo goed mogelijk leiden. Je richt je daarom niet alleen op zaken als balans en de w...
over leidinggeven aan organisatieverandering
Kloosterboer, P. | Paperback / softback | 22-02-2010 | 9789052617855
Organisatieverandering is dagelijkse kost voor moderne managers. Maar daarmee is het nog geen gesneden koek. Welke emoties, b...
Serie: Best practice
Cazemier, Jacques A. | Paperback / softback | 18-02-2010 | 9789087535520
This groundbreaking new title looks at Information Security from defining what security measures positively support the busin...
handreikingen voor de deeltijdprojectleider
Kor, R. | Paperback / softback | 06-02-2010 | 9789013064070
...
time management
Witjas, Ron | Paperback / softback | 11-01-2010
Who wouldnt love to get more work done in less time, have time for family, sports and hobbies, thus creating a relaxed way ...
Bouman, Jolanda | Paperback / softback | 11-01-2010
So much is expected of managers; supervising the staff, running the department, motivating employees, open communication, del...
Schouten, Jan / Baak, Anke / Kamminga, Wiebe | Paperback / softback | 11-01-2010
There are many reasons why things go wrong in the way teams work together. With this book you learn to what degree certain fa...
wat consumenten écht willen
Gilmore, J. H. | Paperback / softback | 05-01-2010 | 9789052617374
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereldwordt, hoe meer de consument échte dinge...