Serie: TaalAnker hoe formuleer ik het?
Lalkhan, Nadia | Paperback / softback | 01-04-2010 | 9789013066319
...
ontdek de regels van het spel en verbeter je machtspositie
Houtem, George van | Paperback / softback | 31-03-2010 | 9789077881521
Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen, de geschreven regels en de ongeschreven regels. Want h...
betere prestaties door mensgericht management
Maister, D. H. | Paperback / softback | 23-03-2010 | 9789052615851
In het vandaag de dag zeer competitieve domein van de professionele dienst-verleners is de zoektocht naar individueel sterren...
het veelzijdige krachtenveld van de middenmanager
Mars, Annemarie | Paperback / softback | 23-03-2010
"Middenmanagers onderhouden relaties met meerdere mensen boven, onder en naast hen. Ze willen goed voor hun medewerkers zorge...
sturen op resultaat
Macke, Jeroen | Paperback / softback | 23-02-2010 | 9789049104566
Als manager wil je je bedrijf of afdeling zo goed mogelijk leiden. Je richt je daarom niet alleen op zaken als balans en de w...
over leidinggeven aan organisatieverandering
Kloosterboer, P. | Paperback / softback | 22-02-2010 | 9789052617855
Organisatieverandering is dagelijkse kost voor moderne managers. Maar daarmee is het nog geen gesneden koek. Welke emoties, b...
Serie: Best practice
Cazemier, Jacques A. | Paperback / softback | 18-02-2010 | 9789087535520
This groundbreaking new title looks at Information Security from defining what security measures positively support the busin...
handreikingen voor de deeltijdprojectleider
Kor, R. | Paperback / softback | 06-02-2010 | 9789013064070
...
time management
Witjas, Ron | Paperback / softback | 11-01-2010
Who wouldnt love to get more work done in less time, have time for family, sports and hobbies, thus creating a relaxed way ...
Bouman, Jolanda | Paperback / softback | 11-01-2010
So much is expected of managers; supervising the staff, running the department, motivating employees, open communication, del...
Schouten, Jan / Baak, Anke / Kamminga, Wiebe | Paperback / softback | 11-01-2010
There are many reasons why things go wrong in the way teams work together. With this book you learn to what degree certain fa...
wat consumenten écht willen
Gilmore, J. H. | Paperback / softback | 05-01-2010 | 9789052617374
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereldwordt, hoe meer de consument échte dinge...
Serie: Management support
Lannoy-Walenkamp, Bregje De | Paperback / softback | 23-12-2009 | 9789013067231
...
zelfbewust samenwerken in zorg en hulpverlening
Vervuurt, Mark | Hardback | 10-12-2009
In zorg en hulpverlening is de laatste decennia een spanningsveld ontstaan tussen het onvoorspelbare karakter van het mensenw...
kleedkamergesprekken over leiderschap
Ansems, Paul | Paperback / softback | 27-11-2009 | 9789023245827
"In de 21ste eeuw worden hoge eisen gesteld aan leiderschap en het afleggen van verantwoording daarover. Door economische en ...
efficient, effectief, flexibel en creatief werken in een duurzame omg.
Mooij, Michel | Paperback / softback | 25-11-2009 | 9789013071030
...
mastering the art of giving and receiving feedback
Koopmans, Marieta | Paperback / softback | 19-11-2009
Do you tend to keep your comments about others to yourself? Is there a difference between giving feedback to an employee, a c...
Scholtes, P. R. | Paperback / softback | 13-11-2009 | 9789052615028
Snel opeenvolgende veranderingen vragen meer dan ooit om samenwerking binnenorganisaties. Alleen door een bundeling van kenni...
Maister, D. H. | Paperback / softback | 12-11-2009 | 9789052616247
Zakelijk dienstverlenende organisaties verschillen op twee gebieden van andere ondernemingen. Allereerst leveren zij dienstve...
IN NABESTELLING, VERWACHTE LEVERDATUM: 22-11-2024
pocket guide
Serie: Best practice
Hedeman, Bert | Paperback / softback | 22-11-2024 | 9789087535452
Note: This pocket book is available in several languages: English, German, French, Dutch.- Deze pocket guide geeft een samenv...