onbegrijpelijke missers en eenvoudige kansen in marketing en communicatie
Horvath, M. | Paperback / softback | 27-12-2011
Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze onderneme...
klankboek voor managers
Serie: Business Master Class
Schram, Reinwout | Hardback | 21-12-2011 | 9789081821308
Alles wat je moet lezen over management. In slechts één boek! Het klankboek 'Heb je even?' maakt jou als manag...
een businessroman over resultaatgericht veranderen.
Kweekel, Wim | Hardback | 14-12-2011 | 9789491260018
Boem! Voort! Een businessroman over resultaatgericht veranderen Dit boek beschrijft de reis die Flo Ganar maakt om een vastg...
kennis voor projectsucces
Groot, Steven de | Paperback / softback | 09-12-2011 | 9789059726017
Hoewel het managen van projecten kennisintensief is, krijgt kennismanagement niet vanzelfsprekend veel aandacht binnen projec...
over het doordacht werken aan de organisatie
Have, Steven ten | Paperback / softback | 08-12-2011 | 9789052619385
Het Boek Verandering presenteert de belangrijke principes en kernkennis van organisatieverandering, zonder te simplificeren o...
handreiking voor opdrachtgevers aan projecten
Gevers, Ten | Paperback / softback | 05-12-2011 | 9789052617053
Iedereen vervult wel eens de rol van opdrachtgever, bijvoorbeeld bij eenverbouwing, maar bij velen komt dat ook op het werk s...
hoe komen inkopers en verkopers tot een succesvolle commerciële relatie? Een handleiding
Willemsen, Bert | Paperback / softback | 24-11-2011
Als manager en ondernemer wilt u graag grip hebben op de commerciëleprocessen in uw organisatie. U wilt scherp inkopen en gu...
breek met barrières de vernieuwing blokkeren
Dijk, Rita | Hardback | 24-11-2011 | 9789013097054
...
Smit, Kenneth B. | Paperback / softback | 14-11-2011 | 9789052617169
De verkoper staat allang niet meer alleen in de organisatie. Verkoop is meestal een goed geïntegreerd onderdeel van het ...
10 lessen in innovatie
Camps, Theo | Paperback / softback | 08-11-2011 | 9789490314095
Bedrijven moeten innoveren om te kunnen concurreren in de huidige, global economy. Maar innoveren is niet altijd eenvoudig. D...
verslaglegging vanuit het perspectief van de vergadering
Gielliet, Stefan | Paperback / softback | 02-11-2011 | 9789013094497
De wereld om ons heen verandert voortdurend. Ook op het gebied van notuleren en vergaderen heeft de digitale revolutie haar w...
Moussault, Ariane | Hardback | 01-10-2011 | 9789087536398
In steeds meer bedrijven en organisaties vormen projecten een wezenlijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Projectmanagement i...
de juiste vragen stellen, begrijpelijk schrijven, boeiend presenteren
Ruck, Bert | Paperback / softback | 28-09-2011 | 9789052617060
Overtuigend adviseren biedt de tools die je als adviseur een stap verder brengen. Omdat ze je in staat stellen je advies veel...
handleiding bij het voorbereiden en schrijven van heldere en creatieve teksten
Serie: Praktijkgidsen voor manager en ondernemer
Grubben, E. | Paperback / softback | 28-09-2011 | 9789052615899
Een lezer wil dat een tekst gestructureerd, boeiend en overtuigend is. Maar hoe zorg je daar als schrijver voor? Waar haal je...
een persoonlijke masterclass
Althof, Christa | Paperback / softback | 10-09-2011 | 9789089650986
Het succes van een presentatie valt of staat met de overtuigingskracht van de spreker. Maar hoe zorg je ervoor dat je publiek...
een integrale visie op nieuw leiderschap in 119 inspirerende bulletins
Gabriëls, Kees | Hardback | 31-08-2011
Managers van vandaag, van regeringsleiders tot afdelingshoofden, worstelen. Dat is wel begrijpelijk. De situatie is erg compl...
praktijk en theorie van een ervaren loopbaanadviseur
Spijkerman, R. | Paperback / softback | 27-07-2011 | 9789058711168
...
Camps, Theo | Paperback / softback | 23-07-2011 | 9789086801541
Samenwerking in de bouw is nodig. Samenwerking tussen overheden, projectontwikkelaars, architecten, maatschappelijke organisa...
Sloep, Peter | Paperback / softback | 07-07-2011 | 9789031389209
De 21ste eeuw vraagt een nieuwe benadering van innovatie en leren. Het leren vindt steeds meer plaats in (geografisch verspre...