26,95

onbegrijpelijke missers en eenvoudige kansen in marketing en communicatie

Horvath, M. | Paperback / softback | 27-12-2011

Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze onderneme...

 29,95

klankboek voor managers

Schram, Reinwout | Hardback | 21-12-2011 | 9789081821308

Alles wat je moet lezen over management. In slechts één boek! Het klankboek 'Heb je even?' maakt jou als manag...

 14,95

een businessroman over resultaatgericht veranderen.

Kweekel, Wim | Hardback | 14-12-2011 | 9789491260018

Boem! Voort! Een businessroman over resultaatgericht veranderen Dit boek beschrijft de reis die Flo Ganar maakt om een vastg...

 19,95

kennis voor projectsucces

Groot, Steven de | Paperback / softback | 09-12-2011 | 9789059726017

Hoewel het managen van projecten kennisintensief is, krijgt kennismanagement niet vanzelfsprekend veel aandacht binnen projec...

 75,95

over het doordacht werken aan de organisatie

Have, Steven ten | Paperback / softback | 08-12-2011 | 9789052619385

Het Boek Verandering presenteert de belangrijke principes en kernkennis van organisatieverandering, zonder te simplificeren o...

 36,50

handreiking voor opdrachtgevers aan projecten

Gevers, Ten | Paperback / softback | 05-12-2011 | 9789052617053

Iedereen vervult wel eens de rol van opdrachtgever, bijvoorbeeld bij eenverbouwing, maar bij velen komt dat ook op het werk s...

 37,50

hoe komen inkopers en verkopers tot een succesvolle commerciële relatie? Een handleiding

Willemsen, Bert | Paperback / softback | 24-11-2011

Als manager en ondernemer wilt u graag grip hebben op de commerciëleprocessen in uw organisatie. U wilt scherp inkopen en gu...

 32,75

breek met barrières de vernieuwing blokkeren

Dijk, Rita | Hardback | 24-11-2011 | 9789013097054

...

 32,95

Smit, Kenneth B. | Paperback / softback | 14-11-2011 | 9789052617169

De verkoper staat allang niet meer alleen in de organisatie. Verkoop is meestal een goed geïntegreerd onderdeel van het ...

 12,50

10 lessen in innovatie

Camps, Theo | Paperback / softback | 08-11-2011 | 9789490314095

Bedrijven moeten innoveren om te kunnen concurreren in de huidige, global economy. Maar innoveren is niet altijd eenvoudig. D...

 61,50

verslaglegging vanuit het perspectief van de vergadering

Gielliet, Stefan | Paperback / softback | 02-11-2011 | 9789013094497

De wereld om ons heen verandert voortdurend. Ook op het gebied van notuleren en vergaderen heeft de digitale revolutie haar w...

 49,00

Moussault, Ariane | Hardback | 01-10-2011 | 9789087536398

In steeds meer bedrijven en organisaties vormen projecten een wezenlijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Projectmanagement i...

 29,95

de juiste vragen stellen, begrijpelijk schrijven, boeiend presenteren

Ruck, Bert | Paperback / softback | 28-09-2011 | 9789052617060

Overtuigend adviseren biedt de tools die je als adviseur een stap verder brengen. Omdat ze je in staat stellen je advies veel...

 35,95

handleiding bij het voorbereiden en schrijven van heldere en creatieve teksten

Grubben, E. | Paperback / softback | 28-09-2011 | 9789052615899

Een lezer wil dat een tekst gestructureerd, boeiend en overtuigend is. Maar hoe zorg je daar als schrijver voor? Waar haal je...

 26,99

een persoonlijke masterclass

Althof, Christa | Paperback / softback | 10-09-2011 | 9789089650986

Het succes van een presentatie valt of staat met de overtuigingskracht van de spreker. Maar hoe zorg je ervoor dat je publiek...

 29,50

een integrale visie op nieuw leiderschap in 119 inspirerende bulletins

Gabriëls, Kees | Hardback | 31-08-2011

Managers van vandaag, van regeringsleiders tot afdelingshoofden, worstelen. Dat is wel begrijpelijk. De situatie is erg compl...

 23,00

praktijk en theorie van een ervaren loopbaanadviseur

Spijkerman, R. | Paperback / softback | 27-07-2011 | 9789058711168

...

 27,95

Camps, Theo | Paperback / softback | 23-07-2011 | 9789086801541

Samenwerking in de bouw is nodig. Samenwerking tussen overheden, projectontwikkelaars, architecten, maatschappelijke organisa...

 58,95

Sloep, Peter | Paperback / softback | 07-07-2011 | 9789031389209

De 21ste eeuw vraagt een nieuwe benadering van innovatie en leren. Het leren vindt steeds meer plaats in (geografisch verspre...