Hardback | 02-03-2023 | 9789074644129 |
Levertijd 5 dagen
Decision-makers kunnen beschikken over tientallen boeken, waarin strategische methoden en technieken centraal staan. In toene...
Ots, H. J. | Paperback / softback | 05-02-2023 | 9789043016063
Voor het betere rekenwerk in de bedrijfseconomie worden spreadsheets gebruikt. Er zijn tal van mogelijkheden om spreadsheets ...
Machielse, Irma | Paperback / softback | 03-02-2023 | 9789043039925
Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten. Via di...
Rorink, Fred | Paperback / softback | 31-01-2023 | 9789043040549
Management en Organisatie is het meest praktische handboek over het vakgebied organisatiekunde. De auteurs presenteren de the...
Biemans, Petra | Paperback / softback | 31-01-2023 | 9789024452798
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek. Het managen van...
Onderstal, Sander | Paperback / softback | 11-01-2023 | 9789043040815
How do employees respond to incentives? Which applicant is most attractive when several apply to fill a job vacancy? Why and ...
McClave, James T. | Paperback / softback | 11-01-2023 | 9789043033466
Statistiek behandelt het verzamelen en analyseren van gegevens die nodig zijn bij het interpreteren van statistische onderzoe...
Burk Wood, Marian | Paperback / softback | 20-10-2022 | 9789043041669
Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een crea...
Een effectieve transformatie op basis van principes en practices
Jong, Marco de | Paperback / softback | 10-10-2022 | 9789401808804
Dit boek helpt (middel)grote organisaties bij het ontwikkelen en vergroten van enterprise agility. Anders gezegd: hoe kan je ...
een praktijkboek
Schiphorst, E. | Paperback / softback | 05-10-2022 | 9789043014915
Veel studenten starten na hun opleiding als productmanager. Hun opdracht: nieuwe producten introduceren en succesvol maken. I...
Aertsen, Paul | Paperback / softback | 13-09-2022 | 9789081731256
Dit boek is voor iedereen die, nu of later, te maken krijgt met digitalisatie in een werkomgeving. Oftewel iedereen, omdat in...
Bosch, A. G. M. van den | Paperback / softback | 24-08-2022 | 9789463173315
Het studieboek ‘Administratie voor Bachelors en Masters 4 ? De Fiscale Jaarrekening ‘behandelt de boekhoudkundige...
Bosch, A. G. M. van den | Paperback / softback | 24-08-2022 | 9789463173308
‘De Fiscale Jaarrekening' behandelt de boekhoudkundige verwerking van gebeurtenissen die van invloed zijn op de fiscale...
Energietransitie, meer van hetzelfde is volstrekt onvoldoende
Hulsman, Bernard | Paperback / softback | 12-08-2022 | 9789090350462
De IPCC-rapporten geven keer op keer onheilspellende berichten over het klimaat. We moeten meer doen, dat lijkt de oplossing....
Boer, Ruud | Hardback | 08-08-2022 | 9789043037259
Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardro...
Van connecteren naar floreren
Vanhaverbeke, Johan A. M. | Paperback / softback | 30-06-2022 | 9789464148725
‘We verkopen niet, de klant koopt!'. Accountmanagement 4.0 werkt dit credo op een heldere en inspirerende manier uit. D...
op de financiële huishouding in sport- en recreatieorganisaties
Paperback / softback | 23-06-2022 | 9789081718738 |
Levertijd 5 dagen
In dit boek wordt een inleiding gegeven in het managen van (operationele) financiële processen en prestaties van organis...
Borchert, Ton | Paperback / softback | 14-06-2022 | 9789043040822
Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol ...
Mintzberg, Henry | Paperback / softback | 03-06-2022 | 9789043040808
Organisatiestructuren is de vertaling van de wereldw?de bestseller Structure in Fives: Designing Effective Organizations. He...
Keller, Kevin Lane | Paperback / softback | 27-05-2022 | 9789043037013
'Strategisch merkenmanagement' gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, ...