hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen
Osterwalder, Alexander | Paperback / softback | 27-11-2014 | 9789462760158
‘Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.’
Alex Osterwalders nieuwste boek ‘Waarde Propositie Ontwerp’ (Nederlandse vertaling van ‘Value Proposition Design’) is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller ‘Business Model Generatie’.
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities zichtbaar en tastbaar, waardoor het gemakkelijker wordt ze te bespreken, te managen én door te ontwikkelen.
‘Waarde Propositie Ontwerp’ helpt je om stap voor stap op een succesvolle manier
de patronen van waardecreatie te begrijpen
jouw team te voorzien van dezelfde taal en manier van werken
de kans op falen van producten en diensten te beperken.
Ontwerp, test en lever wat klanten echt willen!
Strategyzer NL
Met de aanschaf van dit boek, krijg je toegang tot de Nederlandse versie van de Strategyzer met o.a. online oefeningen, tools en posters.
Ga naar platform.strategyzer.com/nl/vpd
Maak een account aan
En beantwoord de vragen met behulp van uw boek