het is het hart van je bedrijf
Best, Krijn de | Paperback / softback | 17-07-2012 | 9789052617138
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl – reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van de organisatie: haar klanten, producten en concurrenten. Marketing is geen reclame beschrijft marketing vanuit die drie invalshoeken: – Hoe kijkt de klant naar uw organisatie? Wat is de waarde van uw product of dienst voor de klant? – Hoe richt u uw organisatie in om uw klant nog beter van dienst te zijn en zo uw positie op de markt te versterken? – Hoe kunt u uw positie op de markt verdedigen of zelfs verbeteren? Hoe gaat u om met concurrentie en benut u uw eigen kracht? De kennis uit dit boek kunt u direct toepassen door: – de korte theoretische inleidingen in de nieuwste inzichten op marketinggebied – het praktijkvoorbeeld dat als een rode draad door het boek loopt – de praktische checklists.