Smit, Kenneth B. | Paperback / softback | 14-11-2011 | 9789052617169
De verkoper staat allang niet meer alleen in de organisatie. Verkoop is meestal een goed geïntegreerd onderdeel van het marketingbeleid. Maar in het verkoopgesprek zelf staat de verkoper wél alleen, oog in oog met de klant. Alles hangt op dat moment van hem af. En dan blijkt: met flair of uitstraling alleen kom je er niet. Maar hoe dan wel?
In Goed verkopen, winst voor twee laat Kenneth Smit zien dat verkopen een vak is dat je kunt leren en hij helpt je daarbij op weg. Je leert dat verkopen vooral een kwestie is van luisteren naar je klant en dat het vraagt om communicatieve vaardigheden. De auteur onthult hoe je door een goed verkoopgesprek een goed resultaat kunt behalen voor zowel verkoper als klant. En daar gaat het om, want goed verkopen is uiteindelijk winst voor twee.
In ruim 30 korte hoofdstukjes geeft de auteur je handvatten voor een succesvol verkoopgesprek, van voorbereiding tot afronding.
Kenneth Smit is directeur-eigenaar van Kenneth Smit Training, een internationale organisatie waar onder het motto ‘Becoming great’ dagelijks vele professionals worden getraind op het gebied van verkoop en management.