Serie: Tendens toerisme
Beest, Annalies ter | Paperback / softback | 08-08-2017 | 9789037228540
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
In de reisbranche ben je voortdurend bezig om – online en offline – je producten en diensten bij de klant onder de aandacht te brengen en deze aan hem te verkopen. Optimale klanttevredenheid, klantenbinding en een goed commercieel resultaat staan voorop.
Inhoudelijk ben je op de hoogte van de producten en diensten die je kunt aanbieden. Je kent de bestemmingen, de vervoersmogelijkheden, de accommodatiesoorten en alle cross- en upsellingmogelijkheden. Uiteraard kun je een juiste prijsberekening maken en weet ontbrekende informatie op een efficiënte manier op te zoeken. Je werkt klantgericht, kunt de klantwens achterhalen en stelt een perfect passend aanbod samen en weet dit uiteindelijk te verkopen.