hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Erkel, Aartjan van | Paperback / softback | 16-11-2024 | 9789089653345
Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht dat relevant is voor online marketing. En hij weet precies hoe u ze toepast om een killer-website te maken. Meer wijsheid in één boek is eigenlijk onverantwoord. Koop het. Lees het. Doe het. – Hans Janssen, Directeur DenkProducties
Wie online succesvol wil zijn, kan niet om Aartjan van Erkel heen. Ik heb zelf ervaren dat Aartjan als geen ander in staat is om met praktische adviezen en sprekende voorbeelden uit te leggen hoe je online klanten trekt. Dit boek is een absolute must-read voor iedereen die zijn klanten online gek wil maken.’ – Jos Burgers, veelgevraagd spreker en bestsellerauteur
Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet!
Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief? Zou dat extra omzet opleveren?
In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien:
- hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt;
- hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen;
- hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken;
- hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt);
- hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt;
- hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen;
- hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openen.
Aartjan van Erkel is online copywriter en een van de bestverkopende business-auteurs van Nederland. Hij leert ondernemers beter te schrijven, zodat ze meer gaan verkopen. Zijn bestseller Verleiden op internet beleefde herdruk na herdruk en werd ruim 10.000 keer verkocht.