Tips voor klanten en consultants
Dubbeld, Wendy | Paperback / softback | 19-05-2020 | 9789463989985
Ontwikkelingen zijn tegenwoordig zo veelomvattend en gaan zo snel, dat het bijna ondoenlijk is om alle kennis zelf in huis te hebben. We zullen dus samen kennis moeten creëren. Maar hoe werkt dat eigenlijk in de praktijk? Wat is handig om te doen en waarom? Dit boek is een handzame vertaalslag van onderzoek naar kenniscreatie door klanten en consultants. Het bevat praktische tips die ertoe kunnen bijdragen dat klanten en consultants nog slimmer gaan samenwerken. Met daarbij de tekst en uitleg over de achtergrond van deze tips. Misschien zeg je tijdens het lezen “Ja, logisch!”. Toch is de kans groot dat je nog niet alles doelbewust gebruikt en precies om die reden is dit boek geschreven, om je op een korte en krachtige manier te helpen bij het slimmer SAMEN KENNIS creëren.
Wendy Dubbeld is sinds 2010 als managementconsultant werkzaam vanuit haar bedrijf DubbelDwars Advies. Voor die tijd heeft ze ongeveer 15 jaar in klantorganisaties gewerkt. Wendy is altijd gefascineerd geweest door kennis en de totstandkoming daarvan. Zij besloot onderzoek te doen naar hoe klanten en consultants samen kennis creëren en in maart 2020 heeft zij met succes haar proefschrift verdedigd.